על פי הוראת מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן: הסמינרים בירושלים לא ישבתו

    דוד לזר No Comments on על פי הוראת מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן: הסמינרים בירושלים לא ישבתו
    14:57
    15.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן במסר מרגש במיוחד: "מרגישה שאלישע פה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות מאמציו של ראש העיר ירושלים ניר ברקת ושל נציגי המפלגות החרדיות במועצת העיר – להשבית הבוקר גם את הסמינרים החרדים בירושלים, על פי הוראת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן הסמינרים לא ישבתו והלימודים בהם יתקיימו היום כרגיל.

    לדברי ראש העיר ברקת, השביתה תמשך עד שמשרדי האוצר וביטחון הפנים לא יסדירו תקצוב מלא לאבטחת כל יום הלימודים בירושלים במוסדות החינוך שמחויבים באבטחה על פי הנחיות המשטרה המבצעיות. באם לא יימצא פתרון תורחב השביתה למוסדות חינוך נוספים.

    על פי החלטת העירייה, השביתה תתקיים היום במוסדות החינוך הבאים: במגזר הממלכתי והממלכתי-דתי: בבתי הספר העל יסודיים (כיתות ז'-י"ב), במגזר החרדי: בבתי הספר העל יסודיים לבנות, במגזר הערבי: בבתי הספר היסודיים אשר אין בהם כלל אבטחה. החינוך המיוחד יפעל כסדרו.

    אמש אמר ראש העיר ירושלים ניר ברקת כי "חיכינו זמן רב מדי למתן מענה תקציבי לאבטחת ילדי העיר. במציאות הקיימת היום כל עיכוב נוסף מהווה הפקרה של ילדינו. האיומים הביטחוניים לא מסתיימים בשעה 13:30, ולכן זה מגוחך לשחרר את המאבטחים כל עוד הילדים נמצאים במוסדות החינוך. כמו שעיריית ירושלים אינה צריכה לממן שוטרים כך היא אינה צריכה לממן את אבטחת בתי הספר שהיא באחריות מלאה של המדינה".

    אך כאמור, על פי הוראת מרן הגראי"ל שטיינמן, הלימודים בסמינרים החרדים יתקיימו היום כרגיל.



    0 תגובות